Kläder...


Idag har Älva fått en massa kläder.
Farmor Carina och Farfar Lasse hade köpt en massa i förrgår.
Idag åkte vi för att byta 2 av sakerna.
Å då passade jag med på att köpa lite kläder åt min dotter.

Av mig fick hon denna finna Hello Kitty dress.



Dom här Hello Kitty strump byxorna.



Sen köpte jag även i Fredags 3 par leggings till Älva.


Av farmor och farfar fick hon Hello Kitty tossar.



1 Hello Kitty tröja.
2 par kortarmade tröjor.
1 Par byxor.
3 Par strumpor.



Å sen denna finna dress.



Älva tackar så mycke för allt fint.

BYE BYE...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsego!

Det var "jättekul" o se henne gå,hon är så duktig, o bara 10 mån!!

Älva är så sööööt o det säger vi inte bara för att

vi är farmor o farfar.

KRAM PÅ ER!!!!

2011-03-14 @ 20:44:00
URL: http://tp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0