Heldag med farmor...

Igår var Älva och jag med farmor Carina på Rusta, Maxi, Ikea och Ikano.
Kollade på saker jag ska köpa framöver.
Maria Montazami var på Ikano igår så nu har Älva sett sen kändis.
Hahaha.
Jag hittade en massa saker.
Men kommer inte köpa nåt ännu.
Vi skrev ut lite bilder på Älva igår så jag ska byta ut en del kort.
Älva fick imorse sin första alla hjärtans dag prisent av mig.
Hade köpt två nya nappar till henne.

Älva på bus humör.



Titta vilken fin napp jag har.



Älva´s första alla hjärtans dag prisent.



Det är säkert nån som kommer säga har du köpt pojk nappar till din dotter.
Men vem faan brur sig.
Dom var fina och det var ett roligt mönster på.
Hon har ju alla andra.
Man ska inte vara som alla andra och ha samma saker.

BYE BYE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0