Farmor och farfar....

Igår åkte jag och Älva med hennes farmor och farfar till Norrköping.
Å det blev som vanligt en heldag.
Först åkte vi förbi Fiahemmet och kollade på katter.
Sen blev det en fika, ÖB, Rusta och Maxi huset.
Vet inte om jag glömde nåt nu =))).
Älva prövade att äta lite ny mat.
Det blev lite korv med bröd.
Å det tyckte hon om.
Sen när vi skulle handla på Maxi fick hon åka kundvagn igen.
Det var fullt i bilen när vi åkte mot Norrköping då kan ni ju fatta hur det var när vi skulle hem.
Var påsar överallt.
Dom får köpa en större bil om det ska fortsätta så häör när vi ska handla.
Hahahaha!
Men det var en mycke trevlig dag och Älva hade mycke att titta på.

EN STOR KRAM FRÅN ÄLVA OCH MIG TILL CARINA OCH LASSE.

BYE BYE...

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Tack så mycket och KRAMAR till er.

Min lilla bil är väl bra att ha när vi är 4 som ska åka o handla,ha ha. Vi kan ju inte ta Lasses volvokombi med plats för 2 ju...och hem kom vi med allt. Och lite roligt är det samtidigt.

Du glömde...vi träffade Olle,som tycker om Älviz,o Pelle "polisen".

Vi syns snart igen!!!

2011-02-20 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0