Denna helg...



I Fredags hade Älva och jag fredagsmys.
Vart mycke mys och så kollade vi på film.
Bror var förbi på kvällen med en cola och chips till mig.
Så snällt av honom.
Bara en slapp dag.
Så skönt så.



Så var det Lördag igår.
Det blev en hel del bus med Älva.
På kvällen skulle vi bara ha en massa mys.
Men så blev det inte.
Bror kom och hämtade oss så åkte vi till min kusin.
Hade det jätte trevligt där.
Sen vart vi hem körda senare på kvällen.



Å idag har jag städat.
Ozzy har fått ny kattsand i sin låda.
Det ända nu som är kvar är en skön dusch.
Ozzy har hittat ett nytt ställe att sova på.
Ska lägga upp bilder på honom senare.
Så söt där han ligger.

BYE BYE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0