ZZZzzz...



Vad jag har sovit skönt inatt.
Känner mig utvilad för en gång skull.
Inte för att Älva har sovit hela natten.
För det har hon inte.
Hon vaknade en gång runt 00:00 i natt och Danne petade på mig vid 02:00 tiden att hon var vaken.
Då var det bara att gå upp men hon var lätt att söva om igen.
Jag har ändå sovit skönt...
Brukar ta lång tid för mig innan jag kan komma till ro och somna men i natt var det inga problem.
Vaknade dock i natt av en armbåge rätt i ryggen..
Hahahahaha!
Vaknade runt 08:15 idag bra tid.
Inte för tidigt och inte försent.
Älva och jag har myst lite nu på morgonen.
Hon är så kramig när hon har vaknat.

MIN TROLLUNGE.

Nu ska jag komma igång här hemma så det blir klart.
Älva gosar med sin heffaklump.
Och pratar som bara den.
Idag blir det nog en inomhus dag.
Ser ut att blåsa mer idag än igår...

BYE BYE...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0