Storm...


Kollade ut i morse och då var det lugnt.
Gick upp runt kl: 08:00 och det är ju rena stormen ute.
Okej jag älskar snö men inte när det stormar.
Jag skulle ju ha åkt ner till vårdcentralen idag men det fick jag ringa och avboka.
Älva börjar redan bli förkyld och hostar.
Så det blir att hålla sig inne idag.
Hon ska ju inte bli dåligare.

Hoppas att Danne tar det lugnt i snökaoset.
Hörde att han hade blivit sen i morse pga bommarna i hjulsbro som inte gick upp.
Man ju vad han tycker om snön.
Så han får ta det lugnt.

Nu ska jag äta frukost.
Älva har ju fått sin sen länge.
Men hon ska ju snart ha mat igen.
Hahahahaha!
Bara äter och äter.
Sen ska jag tvätta det sista i tvättkorgen.
BYE BYE...

Kommentarer
Postat av: Lauritzadriana

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-06-14 @ 15:12:26
URL: http://lauritzadriana.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0