Onsdag...

Jaha då var det Onsdag igen då.
I kväll är det Grey´s Anatomy det är ju så bra.
Danne är och hjälper ett par vänner och Älva sover.
Idag har det blivit lugnt.
Har gjort i ordning här hemma och tvättat.
Varit ute en stund med gumman och kollat på snön.
Det är intressant nu när allt har blivit vitt helt plötsligt.
Och så klart en massa mys.
Danne har ju praktik nu så jag var uppe tidigt och sa hejdå till honom i morse som jag brukade..
Sen vinkar jag åt honom i fönstret.
Är gumman vaken vinkar hon med med mammas hjälp.
Sen somnar man om och går upp ca kl 09:00.
Ibland senare men ibland även tidigare..
Nu har man ju en till och tänka på som ska ha mat / ny blöja, då kan man inte ligga till klockan 12.
Snart ska jag börja med kvälls maten.
Det blir makaroner och köttfärssås med massor av grönsaker.
Så gott så.
Älva vaknar snart och då ska hon ha ersättning.
BYE BYE...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0