En massa gjort...

Nu har jag varit duktiga.
Jag har inte bara gjort i ordning här hemma utan även fixat i förådet.
Kollat igenom alla kartonger.
Skrivit på och kastat det som ska kastas.
Lagt alla julsaker så dom är lätta att få tag på.
Å staplat alla tomma kartonger.
Så nu ska vi bara slänga det som ska och bli av med det som grannarna ska ha.
Ska även försöka bli av med lite barnsaker vi har.
Så är det fint igen.
Å det bästa av allt det går att komma in.
Får hoppas att Danne blir glad och tycker att jag har varit duktig.
Nu slipper han / vi göra det i helgen.
Det är bara att hämta julsakerna.
Å pynta en massa.

FIXAT OCH KLART!

Älva sa inte mycke hon var så duktig.
Grannen kom ner och kollade till henne så jag fick allt gjort.
Sen sov hon en stung i vagnen medans vi pratade skit.
Så nu har både Älva och jag duschat och badat.
Fått i oss lite mat så nu ska vi leka lite..

BYE BYE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0