Julbord...

Imorse var jag uppe kl: 07:30.
Älva vaknade kl:08:00.
Så nu har vi lekt en massa.
Ikväll ska jag för första gången lämna min lilla flicka själv med Danne.
Jag ska med mitt jobb på julbord.
Det känns tufft men jag vet att det kommer nog att gå bra.
Danne vet jag kommer ta väl hand om vår dotter men Älva är så mammig.
Så på ett sätt är det bra.
Då är det bara pappa som gäller i kväll.
Kommer sakna dig gumman det vet ja.

Imorse messade svärmor.
Dom hade inget vatten.
Dom fick hämta det vid en brandpost utanför.
Nu hade det dock kommit tillbaka.
Fan vad låst man blir utan vatten.
Inte duscha.
Inte borsta tänderna.
Inte gå på toa.
Inte laga mat eller diska.
INGET!!!

BYE BYE...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Total tokig utan vatten!

du sa ju att vi kunde "sätta"oss ute i snön, kul va;ja och 19 grannar på rad här utanför!!!

Ha det gott ikväll o ät massor.



Danne fixar det här med gullungen!!!

2010-12-03 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0