Älva...

Satt och kollade igenom alla bilder på Älva.
Från första kortet fram tills nu.
Vilken förändring.
Å vad fort tiden går.
Det känns som om det var igår jag höll i henne för första gången.


Första kortet på BB.
Är ca 15 minuter gammal.




Morgonen innan frukost.
Andra dagen på BB.




Bärgarn måste ju vara med sa Farfar.
Tredje dagen på BB.
Å äntligen ska man hem.




Ligger hemma på soffan och sover lite.




Å vilken stor napp jag fick.




Den här var mycke bättre.




Jag har en Nasse toffs i håret.




Leker med sina gosedjur.




Här är mamma´s och pappa´s älskling.




Se vilket sött Troll jag är nu.
Vår underbara dotter.
PUSS PÅ DIG GUMMA!

BYE BYE...

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Du

är ju så söt gullunge!!!!!!!



Hej vår gullunge, du är så söt!!!

Kram från oss!!!!



2010-12-06 @ 21:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0